مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-29بين الملل

پایان بی حاصلِ نشست وزرای محیط زیست «گروه 20» در هند


وزرای محیط زیست کشورهای گروه 20 (G20) نتوانسته اند در مورد راه های محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای و سایر اقدامات حیاتی برای مقابله با بحران جهانی آب و هوا پیش از کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در پایان سال به توافق برسند.

- وزرای محیط زیست کشورهای گروه 20 (G20) نتوانسته اند در مورد راه های محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای و سایر اقدامات حیاتی برای مقابله با بحران جهانی آب و هوا پیش از کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در پایان سال به توافق برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، کمیسر محیط زیست اتحادیه اروپا روز گذشته (جمعه) از نتیجه نشست بزرگ ترین اقتصادهای جهان در شهر چنای هند انتقاد کرد.

وی گفت: کشورهای گروه 20 که 80 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را به خود اختصاص می دهند، در تعهداتشان برای رسیدگی به تغییرات اقلیمی کوتاهی کرده اند.

ویرجینیوس سینکویسیوس یک روز پس از آن که آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: ژوییه امسال گرم ترین ماه تاریخ سیاره زمین بوده است، گفت: از ما خواسته شد که انتخاب های جسورانه و تعهد و رهبری داشته باشیم اما در مجموع نتوانستیم به توافق خوبی دست یابیم.

تابستان امسال (2023) نیمکره شمالی زمین را موج گرمای بی سابقه ای در بر گرفته و باعث آتش سوزی های مرگبار در یونان، ایتالیا و الجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بی حاصلِ نشست وزرای محیط زیست «گروه 20» در هند

پایان بی حاصلِ نشست وزرای محیط زیست «گروه 20» در هند