مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:362023-08-15اقتصادي

کرمانشاهی ها؛ گران نشدن قیمت بنزین را باور کنید، ازدحام نکنید


ابراهیم پوریزدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد و خبر افزایش قیمت حامل های انرژی صحت ندارد.

وی در خصوص شلوغی و ازدحام ماشین ها در جایگاه های سوخت، ادامه داد: بعد از تعطیلی سه روز دولت، شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین مطرح شد و همین امر موجب ازدحام در جایگاه عرضه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه ادامه داد: مصرف روزانه بنزین در کرمانشاه حدود یک میلیون و 300 هزار لیتر بود که با ازدحام مردم به یک میلیون و 800 هزار لیتر افزایش یافت و هم اکنون به یک میلیون و 600 هزار لیتر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این ازدحام سبب شد روز بعد از تعطیلات، 20 تا جایگاه ها از ساعت 20 شب تعطیل شوند که روز بعد بنزین بیشتری به جایگاه ها دادیم.

پوریزدانی در خصوص کاهش جایگاه سوخت در کارت ها، تصریح کرد: براساس اعمال برنامه های تغییرات سهمیه سوخت اضطراری میزان سوخت کارت های اضطراری برای هر فرد از 30 لیتر به 15 لیتر معین شده تا این التهاب کاهش یابد دوباره به سهمیه 30 لیتر بازمی گردد.

وی تصریح کرد: طبق قانون سهمیه بندی سوخت شخصی برای هر فرد به ازای هر 24 ساعت از 30 لیتر سوخت به 40 لیتر در کل استان کرمانشاه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها؛ گران نشدن قیمت بنزین را باور کنید، ازدحام نکنید

کرمانشاهی ها؛ گران نشدن قیمت بنزین را باور کنید، ازدحام نکنید