مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-20ورزشي

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تافته ای جدا بافته از ورزش استان؟!


اصل مهمی که می بایست به آن توجه کرد تعاملی است که باید میان هیئت های فوتبال استانی و شهرستانی با ادارات کل ورزش و جوانان وجود داشته باشد که نام آن را نباید دخالت گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج فوتبال در میان تمامی رشته های ورزشی جایگاهی ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و در صورت توجه بیشتر به این رشته محبوب و پرطرفدار ورزشی می توان آینده بهتری برای آن تصور کرد.

در روزگاری که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه فوتبال کشور حضور داشت این تیم توانست در میان مدعیان فوتبال ایران قرار گرفته و یقه تیم های بزرگ فوتبال کشور را در ورزشگاه تختی یاسوج بگیرد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج خوبی را در میان تیم ها کسب کردند و توانستند نام فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را در فوتبال کشور زنده کنند.

اکنون نیز اگر شرکت نفت و گار گچساران در فوتبال سرمایه گذاری نمی کرد و این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور نمی یافت معلوم نبود کهگیلویه و بویراحمد چه نمره ای در فوتبال می گرفت.

از این ها که بگذریم موضوع اصلی اینکه همه می دانیم فوتبال سال های سال است از زیر چتر دولت ها خارج شده و یکی از رشته های ورزشی به شمار می رود که دیگر دولت ها نمی توانند دخالتی در امور آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تافته ای جدا بافته از ورزش استان؟!

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تافته ای جدا بافته از ورزش استان؟!