مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-07سياسي

اجرای 5 هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد


مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف این استان اجرایی شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف این استان اجرایی شده است.

ناصر صالحی روز دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 در نشست با خبرنگاران افزود: در زمینه محرومیت زدایی عمرانی، بیش از 5 هزار پروژه محرومیت زدایی طی چند سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است بطوریکه تنها در سال گذشته، سه هزار پروژه عمرانی عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت های جهادی است، اظهار کرد: خدمت رسانی یکی از برکات این کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از 700 گروه جهادی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد، انتقال و رفع مشکلات نیز در این راستا اجرایی می شود.

صالحی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی محور فعالیت ما در تمام مناطق استان است، تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی در سال های اخیر جهش های خوبی در استان داشته است.

وی با اشاره به اجرای اغلب پروژه های آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی استان، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، 99 روستای استان آبرسانی پایدار شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 5 هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد