مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-30اقتصادي

کاهش واردات نهاده های دامی با استفاده از بقایای زراعی و باغی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح یکشنبه در کارگروه بهبود بهره وری تغذیه دام و طیور استان با بیان اینکه 70 درصد هزینه های تولید دام و طیور مربوط به تغذیه و خوراک است، - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: استفاده از بقایای زراعی، باغی و صنایع تبدیلی در تغذیه دام و طیور وابستگی به واردات نهاده های دامی را کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمد عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح یکشنبه در کارگروه بهبود بهره وری تغذیه دام و طیور استان با بیان اینکه 70 درصد هزینه های تولید دام و طیور مربوط به تغذیه و خوراک است، گفت: استفاده از بقایای زراعی، باغی و صنایع تبدیلی در تغذیه دام و طیور ضروری است.

وی افزایش قیمت نهاده های دامی، استفاده از بقایای زراعی، باغی و صنایع تبدیلی در تغذیه دام و طیور را ضروری دانست و افزود: استفاده از بقایای زراعی، باغی و صنایع تبدیلی در تغذیه دام و طیور وابستگی به واردات نهاده های دامی را کاهش می دهد.

عباس زاده با اشاره به اینکه 30 درصد محصولات کشاورزی در مراحل مختلف از بین می رود، گفت: مقدار پسماند و ضایعات محصولات زراعی استان در سال زراعی قبل بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش واردات نهاده های دامی با استفاده از بقایای زراعی و باغی

کاهش واردات نهاده های دامی با استفاده از بقایای زراعی و باغی