مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-02سياسي

آسوده: جوانان مناطق محروم به سفر اربعین می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب اله آسوده در گردهمایی جوانان و نوجوانان محلات 2020 که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره اینکه پارسال 10 هزار جوان و نوجوان از محلات کم برخوردار در اربعین حسینی (ع) شرکت کردند، گفت: امسال هم جوانان و نوجوانان ساکن در محلات هدف طرح، از این سفر بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب اله آسوده در گردهمایی جوانان و نوجوانان محلات 2020 که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، افزود: طرح توانمندسازی محلات چند سالی است در سطح کشور با محوریت دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی، ستاد فرمان امام (ره) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این نهاد ها و سازمان ها گوشه ای از کار را برعهده گرفته اند، ادامه داد: ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار با همکاری مردم و تلاش مسئولان در حوزه های مختلف فرهنگی، اشتغال و بهداشت و درمان در 2020 محله محروم فعالیت می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره اینکه سال گذشته 10 هزار جوان و نوجوان از محلات کم برخوردار در همایش اربعین حسینی (ع) شرکت کردند، بیان کرد: امسال نیز جوانان و نوجوانان ساکن در محلات هدف طرح، از این سفر پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوده: جوانان مناطق محروم به سفر اربعین می روند

آسوده: جوانان مناطق محروم به سفر اربعین می روند