مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-19بين الملل

حمله پهپادی ارتش سودان به مواضع نیروهای پشتیبانی سریع


ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، درگیری میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان از یک سو و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی از سوی دیگر همچنان ادامه دارد.

روسیا الیوم اعلام کرد که پهپادهای ارتش سودان، مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، پایتخت سودان هدف قرار دادند.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که پس از بمباران این مواضع توسط پهپادهای ارتش سودان، دود غلیظی آسمان منطقه را فراگرفته و صدای انفجار و فعالیت سامانه های ضدهوایی نیروهای پشتیبانی سریع در پیرامون منطقه السوق العربی و کاخ ریاست جمهوری به گوش رسیده است.

یک منبع نظامی نیز از هدف قرارگرفتن مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری واقع در مرکز خارطوم با به کارگیری پهپاد خبر داده است.

از سوی دیگر در شهر ام درمان نیز توپخانه سنگین مستقر در پایگاه عملیاتی کرری در شمالی ترین نقطه شهر، مواضع نیروهای پشتیبانی سریع در جنوب، شرق و غرب ام درمان را هدف قرار داد و در مقابل نیروهای پشتیبانی سریع نیز از شمال خارطوم بحری، به این حملات واکنش نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی ارتش سودان به مواضع نیروهای پشتیبانی سریع

حمله پهپادی ارتش سودان به مواضع نیروهای پشتیبانی سریع