مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-21اجتماعي

280 میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس تنگستان مصوب شد


در سال جاری 280 میلیارد ریال اعتبار به منظور نوسازی، احداث و تأمین تجهیزات مدارس تنگستان مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ی شروع سال تحصیلی جدید قرار گرفته ایم باید با همت مسئولان، دستگاه های اجرایی، شهرداران، دهیاران و با مشارکت انجمن اولیا مدارس، خیرین و گروه های جهادی نیازهای سخت افزاری مدارس تهیه، و به طوری که با ورود دانش آموزان مدارس سطح شهرستان آمادگی لازم جهت استقبال این عزیزان را داشته باشد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: به منظور استفاده از تمام ظرفیت های موجود، طرح همیار مدرسه از ابتدای سال تحصیلی در مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

لطفی عنوان کرد: در طرح همیار مدرسه به 2 موضوع اول تأمین نیازهای سخت افزاری مدارس و دوم برگزاری کلاس های تقویتی، فوق برنامه و همچنین کنکور با استفاده از اساتید مجرب بومی و غیر بومی در طول سال تحصیلی به صورت خاص پرداخته می شود.

وی اضافه کرد: توانمندسازی متناسب با نیاز روز معلمان به عنوان یکی از محوری ترین امور باید به طور پیوسته صورت پذیرد به طوری که آموزگاران با شناخت آسیب ها و چالش های پیشرو دانش آموزان بتوانند با تدبیر مناسب زمینه یادگیری دانش آموزان را بیشتر فراهم کنند و با انجام سلسله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس تنگستان مصوب شد

280 میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس تنگستان مصوب شد