مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-11سياسي

محصولی: در مجلس فعلی کارهای خوبی مثل قانون جمعیت و اقدام راهبردی انجام شده است


در مورد مجلس فعلی باید گفت که هم کارهای خوبی صورت گرفته و قوانین خوبی مثل قانون جوانی جمعیت و اقدام راهبردی در این مجلس تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به انتخابات سالجاری در کشور گفت: مجلس جایی است که ریل گذاری تمام نهادهای اجرایی کشور را با قانون گذاری بر عهده دارد و جایگاه مجلس بسیار مهم است.

وی افزود: مسلما در چنین جایی باید افرادی وارد بشوند تا بتوانند آن وظیفه اصلی خود را درست انجام دهند و مسلما نیاز است که تجربه لازم و تخصص مورد نیاز را داشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه گفت: ما در همین راستا در بیانیه جبهه پایداری از نخبگان عزیز کشور خواهش کردیم که در پیش ثبت نام شرکت کنند تا یک مجلس موفق و پویا داشته باشیم.

محصولی با اشاره به وظایف صداوسیما در انتخابات پیش رو، گفت: همان طور که قانون مشخص کرده، صداوسیما نباید رویکرد جناحی داشته باشد و از ظرفیت های مختلف در انتخابات استفاده شود.

وی افزود: سیاست های ابلاغی انتخابات که از طرف رهبر انقلاب ابلاغ شده، دارای بندهای مختلفی است که در دو سه جا بر فراهم کردن زمینه بالا آمدن نامزدهای انتخابات به صورت اصلح و شایسته سالاری تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولی: در مجلس فعلی کارهای خوبی مثل قانون جمعیت و اقدام راهبردی انجام شده است

محصولی: در مجلس فعلی کارهای خوبی مثل قانون جمعیت و اقدام راهبردی انجام شده است