مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اقتصادي

تلاش دولت برای مقابله با تورم و بخش های دلالی


یک کارشناس حوزه کار با اشاره به تلاش دولت برای شناسایی بخش های دلالی و مقابله جدی با تورم، بر ضرورت به نتیجه رسیدن هرچه سریع تر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تاکید کرد و افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را موثرترین اقدام دولت سیزدهم برشمرد.

- یک کارشناس حوزه کار با اشاره به تلاش دولت برای شناسایی بخش های دلالی و مقابله جدی با تورم، بر ضرورت به نتیجه رسیدن هرچه سریع تر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تاکید کرد و افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را موثرترین اقدام دولت سیزدهم برشمرد.

علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، موثرترین اقدام دولت سیزدهم را افزایش 57 درصدی حداقل دستمزد کارگران دانست و گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت توجه به بهبود وضع معیشت کارگران بود و در این راستا سال 1401 دستمزد کارگران را 57 درصد افزایش داد که باعث شد بسیاری از نیروهایی که مایل به کار در کارخانه ها نبودند، به سرکار برگردند و امید در دل آنها زنده شد.

البته این افزایش بعضا موجب نارضایتی سایر گروه ها از جمله کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی و لشگری و کشوری و ناترازی در پرداخت ها شد اما با اصلاح مصوبه و افزایش حقوق کارمندان در نیمه دوم سال دولت هوشمندانه این رویه را اصلاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای مقابله با تورم و بخش های دلالی

تلاش دولت برای مقابله با تورم و بخش های دلالی