مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-12سياسي

ثبت نام 7 هزار سمنانی برای پیاده روی اربعین حسینی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هفت هزار نفر برای پیاده روی اربعین حسینی در سال 1402 از استان سمنان ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: شأن همه ما خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: حمایت از ستادهای استانی و شهرستانی اربعین حسینی از تأکیدات ریاست جمهوری است و ما نیز در این مسیر گام برمی داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اربعین حسینی در گام دوم انقلاب یکی از فرصت های تمدن سازی است و مهم ترین کارکرد آن را باید بر پایه مؤلفه های قرآن کریم و اهل بیت (ع) قرار دهیم.

وی عنوان کرد: استان سمنان مرکز تولیدات دینی و اخلاقی است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن در بحث اربعین حسینی استفاده شود.

ریواده تصریح کرد: به منظور تقویت موکب سفیدپوشان استان سمنان هماهنگی های لازم برای تأمین میزان بیشتری از تخت و تجهیزات پزشکی از سازمان تأمین اجتماعی کشور انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نقش مردم در حوزه های مربوط به پیاده روی اربعین حسینی باید برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 7 هزار سمنانی برای پیاده روی اربعین حسینی

ثبت نام 7 هزار سمنانی برای پیاده روی اربعین حسینی