مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-26اجتماعي

محدودیت های ترافیکی در تمامی شهرهای اردبیل اعمال خواهد شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت و تمهیدات ترافیکی در جهت ارتقای ضریب ایمنی عزاداران حسینی در تمامی شهرهای استان اردبیل اعمال خواهد شد.

- سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت وگو با، اظهار کرد: در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم های عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، همچنین در جهت ارتقا ضریب ایمنی عزاداران حسینی محدودیت و تمهیدات ترافیکی در تمامی شهرهای استان اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت 12 ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیرهای منتهی به چهارراه عالی قاپو از جمله تقاطع باغمیشه ، تقاطع بازار و چهارراه امام به عالی قاپو و همچنین تمامی تقاطع ها و میادین منتهی به هسته مرکزی و محل اجرای مراسم ها محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه در روز عاشورا وسعت محدودیت ها افزایش می یابد، گفت: در روز تاسوعا از ساعت 6 صبح تمامی تقاطع ها و میادین منتهی به رینگ هسته مرکزی از جمله تقاطع یاقوت و بهشت فاطمه به پیر عبدالملک ، تقاطع ورزش ، میدان شریعتی ، چهارراه امام ، تقاطع باغمیشه منتهی به عالی قا پو ، میدان مخابرات تقاطع مبارزان منتهی به قیام و چهارراه ژاندارمری منتهی به تقاطع امام حسین همچنین تمامی معابر و کوچه های منتهی به خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی در تمامی شهرهای اردبیل اعمال خواهد شد

محدودیت های ترافیکی در تمامی شهرهای اردبیل اعمال خواهد شد