مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16اقتصادي

حمل و نقل محصولات معدنی استان سمنان ساماندهی می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امضای تفاهم نامه با راهداری و حمل و نقل جاده ای با موضوع ساماندهی حمل و نقل محصولات معدنی و تجاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگار احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استانداری سمنان بیان کرد: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صمت منعقد شده که موضوع آن ساماندهی حمل و نقل محصولات معدنی و تجاری است.

وی افزود: حمل و نقل محصولات و تولیدات تجاری و معدنی استان در جاده های بین شهری ساماندهی و از فرار بار و محموله های تجاری و معدنی در تمام شهرستان های استان سمنان به موجب این تفاهم نامه جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: طی این تفاهم نامه شرکت های تولید و معدنی موظف هستند محموله های خود را تحت صحابت بارنامه جا به جا کنند و شرکت های حمل و نقل در صورت لزوم در خروجی معادن و مراکز تولید بار فعال در سطح استان مستقر می شوند و نسبت به صدور بارنامه از مبدأ اقدام می نمایند.

احمدی ابراز داشت: انجام گشت های کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، جلوگیری از خروج و فرار بار و محموله های معدنی در خروجی معادن و برخورد با رانندگان متخلف و صدور بارنامه دولتی از مبدأ بارگیری از تعهدات مطرح شده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل محصولات معدنی استان سمنان ساماندهی می شود

حمل و نقل محصولات معدنی استان سمنان ساماندهی می شود