مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-12پزشكي

مدرسه تابستانی بین المللی 2023 دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد


مدرسه تابستانی بین المللی 2023 دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS Summer School Series 2023) به میزبانی دانشکده پزشکی و با شرکت دانشجویان خارجی از کشورهای ترکیه، - مدرسه تابستانی بین المللی 2023 دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS Summer School Series 2023) به میزبانی دانشکده پزشکی و با شرکت دانشجویان خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و پاکستان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب گفت: این مدرسه تابستانی با هدف استفاده از توانمندی دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی، معرفی دانشگاه و پتانسیل های آن به دانشجویان بین المللی در قالب سفری کوتاه مدت، معرفی ظرفیت های دانشکده ها به صورت حضوری با رویکرد بازاریابی و ایجاد شبکه های دانشجویی در دانشگاه های مختلف جهان از 15 مرداد آغاز شده و تا چهارشنبه 8 شهریور 1402 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دانشکده های پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، طب ایرانی و فناوری های نوین پزشکی و تعدادی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه در این رویداد که برای دومین بار به صورت متمرکز برگزار می شود، مشارکت دارند.

زرگران با اشاره به اینکه در بخش نخست دوره به میزبانی دانشکده پزشکی، پنج دانشجوی بین المللی از کشورهای ترکیه، عراق و پاکستان به مدت دو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تابستانی بین المللی 2023 دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

مدرسه تابستانی بین المللی 2023 دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد