مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-13اقتصادي

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی استان یزد، در هفته دولت


معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از بهره برداری 17 طرح گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت خبر داد.

- محمد میرشمسی، معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: طرح های قابل افتتاح در این هفته شامل طرح های گردشگری و کارگاه های صنایع دستی است که در شهرستان های یزد، ابرکوه، میبد، اشکذر، تفت، مهریز و بهاباد به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طرح های گردشگری آماده افتتاح شامل هتل، پارک طبیعت گردی، بوم گردی، اقامتگاه سنتی است که با بهره برداری و تکمیل این طرح ها در مجموع زمینه اشتغال مستقیم 129 نفر فراهم خواهد شد.

  معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانتصریح کرد: این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسیده و برای بهره برداری از آن ها بالغ بر سه هزار و 179 میلیارد ریال هزینه شده است.

  میرشمسی خاطرنشان کرد: هشت کارگاه صنایع دستی در رشته های تراش سنگ های قیمتی، معرق چوب، خراطی، سفال و سرامیک، چاقوسازی و کاربافی در شهرستان های میبد، ابرکوه و یزد افتتاح می شود.

  پایان پیام/ب                                                                                           


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی استان یزد، در هفته دولت

افتتاح 17 طرح گردشگری و صنایع دستی استان یزد، در هفته دولت