مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-23بين الملل

مسکو: 5 هزار مزدور خارجی در حملات روسیه کشته شدند


وزارت دفاع روسیه گفته است که از زمان آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین در بیش از یکسال گذشته، حدود پنج هزار مزدور خارجی که به ارتش اوکراین پیوسته بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه با اشاره به آمار و ارقام منتشر شده گزارش کرد که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در سال 2022، حدود چهار هزار و 990 جنگجوی خارجی که برای نبرد با روسیه به ارتش اوکراین پوسته بودند، توسط ارتش روسیه کشته شدند.

پیش تر شبکه راشاتودی روسیه در گزارشی به اوضاع نامساعد در اوکراین برای مزدوران خارجی اشاره کرده و نوشته بود، مزدوران خارجی که برای نبرد علیه روسیه به ارتش اوکراین پیوسته اند، اوضاع در خط مقدم اوکراین را جهنم توضیح داده و تأکید کرده اند که لژیون بین المللی توسط رهبران دیوانه اوکراین هدایت می شود.

(جزییات بیشتر ) خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش کرد، پیش از این وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که کی یف، استخدام مزدوران خارجی را تشدید بخشیده است تا خسارات هنگفت نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضدحملات اخیر خود را که تبلیغات زیادی برای آن کرده است، پنهان کند.

طبق این گزارش، اوکراین در تلاش است به کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا ، مبارزانی را از ایالات متحده و کانادا و همچنین آسیا، آمریکای لاتین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: 5 هزار مزدور خارجی در حملات روسیه کشته شدند

مسکو: 5 هزار مزدور خارجی در حملات روسیه کشته شدند