مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-22سياسي

گسترش همکاری های دانشگاهی ایران و مالزی بررسی شد


در دیدار وزیر امور خارجه مالزی و رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه همکاری های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه های مطالعاتی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زمبری عبدالقادر، وزیر امورخارجه مالزی که به تهران سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با محمد حسن شیخ الاسلامی، رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار همکاری های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه های مطالعاتی، اندیشکده ای، دانشگاهی و گسترش همکاری ها در زمینه اسناد و برگزاری نمایشگاه اسناد روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمبری عبدالقادر وزیر خارجه مالزی نیز در این دیدار همکاری های دو کشور در حوزه های اندیشکده ای و علمی را مهم ارزیابی و بر آمادگی مالزی برای بررسی راه های ارتقای همکاری های فیمابین به خصوص تقویت همکاری با مؤسسه دیپلماتیک و روابط خارجی(IDFR) و مؤسسه مطالعات راهبردی و بین المللی (ISIS) مالزی تأکید کرد.

در این چارچوب دو طرف توافق کردند که تفاهم نامه جامع مشترک همکاری در زمینه های علمی، اندیشکده ای و اسنادی در آینده نزدیک میان دو طرف به امضا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های دانشگاهی ایران و مالزی بررسی شد

گسترش همکاری های دانشگاهی ایران و مالزی بررسی شد