مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 01:052023-08-06سياسي

آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی


رییس ستاد انتخابات لرستان از آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان یاوری شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان با اشاره به اهمیت مرحله پیش ثبت نام برای داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مرحله پیش نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا 16 مرداد آغاز و تا 22 مرداد ادامه دارد.

وی افزود: این فرصت یک هفته ای تمدید نخواهد شد و افرادی که ثبت نام نکنند، امکان ثبت نام در مرحله اصلی داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نخواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات لرستان، گفت: متقاضیان باید با شماره تلفن همراهی که متعلق به خود فرد است در این مرحله ثبت نام کنند، احراز هویت بر اساس تلفن متقاضی انجام می شود.

یاوری، افزود: در این مرحله دقت بررسی ها بالا می رود و این به معنای رد صلاحیت نیست، در این مرحله پالایش اولیه انجام می شود و به افرادی که شرایط لازم را نداشته باشند اعلام می شود که شرایط اولیه را برای ثبت نام اصلی ندارند.

وی گفت: در این مرحله نهادها و دستگاه های مرجع همچون قوه قضاییه، وزارت علوم، سازمان ثبت احوال بررسی ها را انجام می دهند و پس از بررسی به ثبت نام کنندگان اطلاع داده خواهد شد که مدارک آنها مورد تأیید است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی