مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-11سياسي

افراد توانمند در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کنند


از همه کسانی که توانایی، شرایط لازم و لیاقت دارند انتظار می رود وارد این صحنه شده و در پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

- گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: از همه کسانی که توانایی، شرایط لازم و لیاقت دارند انتظار می رود وارد این صحنه شده و در پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) و اسارت اهل بیت (ع) اظهار داشت: در اسارت اهل بیت (ع) مصلحت و حکمتی از سوی خداوند بود که بسیاری از آن اطلاع ندارند و اگر اسارت ال الله نبود کربلا در کربلا می ماند.

وی گفت: اسرای کربلا به خصوص امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با آنکه اسیر بودند با خطبه های و روشنگری های خود خاندان بنی امیه را از روی زمین محو و دودمان دشمن را برباد داده و فرهنگ عاشورا را ترویج و زنده کردند و جهاد تبیین را در پیش گرفتند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: امسال مراسم و برنامه های محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت در شهرستان گناوه باشکوه تر از همیشه و با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان برگزار شد که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد توانمند در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کنند

افراد توانمند در پیش ثبت نام انتخابات نام نویسی کنند