مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-21اقتصادي

خوزستان به هاب تجاری منطقه تبدیل می شود


مشاور اقتصادی، بازرگانی خارجی و بین الملل استاندار خوزستان گفت: هدف گذاری تیم اقتصادی استانداری خوزستان این است که در مدت زمان 2 سال، - استان را به هاب تجاری منطقه تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عرفانی فر عصر امروز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: هدف گذاری تیم اقتصادی استانداری خوزستان این است که در مدت زمان 2 سال، استان را به هاب تجاری منطقه تبدیل کنیم.

وی با اعلام اینکه یکی دیگر از اهداف ما فرهنگ سازی در زمینه اشتغال و کارآفرینی است، افزود: جذب سرمایه گذار به ویژه سرمایه گذار خارجی، هدف دوم این گروه است، زیرا حضور سرمایه گذاری خارجی می تواند امنیت زا و در حوزه دیپلماسی خارجی کمک حال باشد.

مشاور اقتصادی، بازرگانی خارجی و بین الملل استاندار خوزستان با بیان اینکه برای مشکلات خوزستان در حوزه اقتصادی برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی را در 2 سال در بخش تجارت خارجی و بازرگانی بین المللی تدوین کرده ایم، تصریح کرد: در بخش های مختلف به ویژه صنایع بالادستی، ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد اما در حوزه صنایع پایین دستی بسیار ضعیف هستیم.

وی افزود: بانک اطلاعاتی از تولیدکنندگان خوزستان وجود ندارد؛ البته دستگاه هایی مثل سازمان صمت، شهرک صنعتی و جهاد کشاورزی هرکدام اطلاعات جداگانه ای دارند که از آنها درخواست شده در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان به هاب تجاری منطقه تبدیل می شود

خوزستان به هاب تجاری منطقه تبدیل می شود