مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-16سياسي

ارتباط جهاددانشگاهی با حوزه صنعت می تواند عامل توسعه پایدار باشد


سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد با حضور در مجموعه فولاد هرمزگان با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد با حضور در مجموعه فولاد هرمزگان با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان صبح امروز (25 مردادماه) در این دیدار که راه کارهای تعامل فولاد هرمزگان و جهاددانشگاهی استان مورد بررسی قرار گرفت، با قدردانی از مواضع فولاد هرمزگان و مدیرعامل این شرکت نسبت به مراکز دانشگاهی، بیان کرد:جهاددانشگاهی هرمزگان به عنوان هاب علمی و فناورانه جهاددانشگاهی کشور، می تواند از ظرفیت های موجود در این نهاد انقلابی جهت حل مسئله صنایع استان به ویژه چالش های فولاد هرمزگان استفاده کند.

دکتر احمد زاهری یکی از اولویت های مهم جهاددانشگاهی استان هرمزگان را تبدیل علم و فناوری به دانش دانست و افزود: تلاش کرده ایم این مهم را با بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی سراسر کشور در استان محقق کنیم.

وی به معرفی توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پرداخت و بر تقویت و توسعه همکاری های فی مابین با هدف دسترسی و به کارگیری دانش و فناوری روز، اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط جهاددانشگاهی با حوزه صنعت می تواند عامل توسعه پایدار باشد

ارتباط جهاددانشگاهی با حوزه صنعت می تواند عامل توسعه پایدار باشد