مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-04بين الملل

تولیدات کشور سوئد چگونه باید از سوی مسلمانان جهان تحریم شود؟


یک تحلیلگر مستقل کروات با معرفی کالاهایی که سوئد به کشورهای اسلامی صادر می کند خواستار تحریم این کالاها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خشم و ابراز تنفر از وقوع سلسله رویدادهای مرتبط با هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، به اوج خود رسیده است و کشورهای مسلمان در اقصی نقاط جهان به نحو گسترده ای اقدام به برگزاری تظاهرات نسبت به این اقدام موهن کرده و می کنند.

در همین رابطه، ایوان کسیچ تحلیلگر و روزنامه نگار اهل کرواسی در مطلبی که در وب سایت شبکه پرس تی وی منتشر شده، نوشت: برخی کشورها نمایندگان دیپلماتیک دولت سوئد را اخراج و برخی دیگر نیز عدم تمایل خود را نسبت به پذیرش فرستادگان سیاسی دولت سوئد اعلام کرده اند.

در عین حال، کشورهای زیاد دیگری نیز سفرای کشور سوئد در خاک خود را احضار کرده و مراتب اعتراضشان نسبت به وقایع موهنی که در این کشور در را رابطه با هتک حرمت قرآن کریم روی داده را اعلام کرده اند.

سلوان مومیکا ، شهروند 37 ساله پناهجوی مسیحی عراقی در خاک سوئد، در مقابل بزرگترین مسجد شهر استکهلم و در جریان عید قربان که در 28 ماه ژوئن گذشته برگزار شد، اقدام به هتک حرمت قرآن و سوزاندن نسخه ای از آن کرد.

در حرکت مشابه دیگری نیز در تاریخ 19 جولای در مقابل سفارت عراق در استکهلم گزارش شده که در قالب آن راست گرایان افراطی در این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات کشور سوئد چگونه باید از سوی مسلمانان جهان تحریم شود؟

تولیدات کشور سوئد چگونه باید از سوی مسلمانان جهان تحریم شود؟