مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-25سياسي

روایت هایی از احترام آزادگان به امام در زیر شکنجه


صورتم را به گوش علی قزوینی نزدیک کردم و به آرامی گفتم: «علی جان به خدا حضرت امام هم راضی نیست این قدر عذاب بکشی»، اما او فقط لبخندی زد.

علی با این استقامت و سکوتِ آرامش بخشش، - صورتم را به گوش علی قزوینی نزدیک کردم و به آرامی گفتم: علی جان به خدا حضرت امام هم راضی نیست این قدر عذاب بکشی ، اما او فقط لبخندی زد.

علی با این استقامت و سکوتِ آرامش بخشش، لحظه به لحظه بر تشویش و اضطراب و نگرانی بعثی ها و افسر آنها که شاهد شکنجه بود می افزود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهنگ دفاع مقدس جنبه ای از فرهنگ است که به زندگی و نحوه کنش افراد جامعه به مسائل مختلف در صیانت از آرمان ها، ارزش ها و مرز و بوم در برابر تهدیدهای مرتبط با حوزه پایداری کشور در هشت سال دفاع مقدس ارتباط دارد.

این فرهنگ الگوهای سوگیری نسبت به موضوعات مختلف و مرتبط با استقلال،پایداری و بالندگی کشور را سامان داده است و افراد و جامعه را برای اقدامات مختلف آماده می کند.

اسرا و آزادگان جنگ تحمیلی اگرچه در اردوگاه های عراق در بدترین شرایط زندگی می کردند اما توانسته بودند ضمن تحمل سختی ها و شکنجه های طاقت فرسا، به الگویی در زمینه های اخلاقی و رفتاری تبدیل شوند.

شرایط جنگ تحمیلی در برخی مواقع دستورهای ضدارزشی را بر آنها حکم می کرد تا دست از آرمان های خود بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هایی از احترام آزادگان به امام در زیر شکنجه

روایت هایی از احترام آزادگان به امام در زیر شکنجه