مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-03سياسي

جشنواره رسانه ای «کار و کرامت» در ایلام در آستانه سفر رییسی به استان


روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ، کمیته خبرنگاران ستاد سفر رییس جمهور به استان ایلام در آستانه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان، - جشنواره رسانه ای کار و کرامت در ایلام در آستانه سفر رییسی به استان ایسنا/ایلام روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ، کمیته خبرنگاران ستاد سفر رییس جمهور به استان ایلام در آستانه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان، جشنواره رسانه ای استانی کار و کرامت   با محوریت رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و مجازی و عموم مردم استان را برگزار می کند.

بخش های رسانه ای جشنواره شامل تیتر، عکس، گزارش، یادداشت و مصاحبه و بخش عمومی و بخش مردمی جشنواره هم شامل دل نوشته، عکس موبایلی و فیلم موبایلی 60 ثانیه ای خواهد بود.

اصحاب فرهیخته رسانه و مطبوعات استان ایلام، فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف مردم می توانند آثار خود را در محورهای جشنواره به دبیرخانه کمیته خبرنگاران ستاد سفر و شورای اطلاع رسانی استان از طریق فضای مجازی ایتا به شماره 09036719669 ارسال کنند.

به بهترین های هر بخش با رای هیات داوران هدایای نفیسی از جمله 5 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 20 جایزه یک میلیون تومانی اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای «کار و کرامت» در ایلام در آستانه سفر رییسی به استان

جشنواره رسانه ای «کار و کرامت» در ایلام در آستانه سفر رییسی به استان