مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:512023-08-13اجتماعي

خیرین بازماندگان از تحصیل را حمایت کنند


استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان فارس خواستار همراهی و حمایت اعضای مجمع خیرین تعلیم و تربیت برای فراهم کردن بسترهای ادامه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل به دلیل مشکلات مالی، - شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه یکشنبه 22 مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش فارس، تسریع در حل مشکلات سخت افزاری مدارس با استفاده از بودجه های ملی و استانی، ظرفیت مجمع خیرین، امکانات شهرداری ها و همچنین بهره گیری از پتانسیل قانون مولدسازی املاک سازمان ها، را یک ضرورت توصیف کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تامین سرویس مدارس با هدف ارتقاء سطح ایمنی دانش آموزان و همچنین تعرفه مقرون به صرفه هم برای والدین و هم برای رانندگان اتخاذ شود.

ایمانیه بر لزوم آماده سازی مدارس و تامین فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید نیز تاکید و اضافه کرد: در حد امکانات استانی، موارد را تامین و در صورت نیاز از طریق وزارت متبوع مراتب را پیگیری کنید؛ اگر لازم بود، جلسه با وزیر محترم آموزش و پرورش را دنبال خواهیم کرد.

تعمیق بخشیدن به فرهنگ عفاف و حجاب رییس شورای آموزش و پرورش فارس، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در آموزش های پرورشی ویژه دانش آموزان شد و افزود: اقدامات مربوط به این حوزه باید عمیق و با تدبیر بوده و در درازمدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین بازماندگان از تحصیل را حمایت کنند

خیرین بازماندگان از تحصیل را حمایت کنند