مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-06سياسي

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور


معاون هماهنگی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مسائل منطقه ای از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهروز طهماسب کاظمی صبح امروز در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی لرستان به عنوان پانزدهمین اندیشکده کشور، اظهار کرد: کمتر استانی پیدا می شود همچون لرستان که شهدای برجسته، علما و اندیشمندان علمی و حوزوی این چنینی را به جامعه بشریت معرفی کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت وجود حکمت مقام معظم رهبری و توسعه زیرساخت ها، امروز ظرفیتی از اندیشمندان و فرهیختگان ایجاد شده که در کشور و دنیا ارزشمند است.

معاون هماهنگی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در جامعه جهانی مانند ستاره می درخشند، افزود: این ظرفیتی است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی ایجاد شده است.

طهماسب کاظمی بیان داشت: مسوولیت پذیرفتن و کار کردن به ویژه در شهرستان ها سخت است، اما ایجاد اندیشکده حکمرانی و پیگیری مسائل در مجلس، کار را آسان می نماید.

وی با بیان اینکه وجود دانشمندان در مجلس برکت بزرگی است، افزود: در گذشته مرکز پژوهش ها از ظرفیت نخبگانی محدودی بهره مند بود، اکنون اما مرکز پژوهش های جدید الگوهای تصمیم سازی متعددی پیدا کرده که ایجاد اندیشکده حکمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور

استفاده از ظرفیت اندیشکده حکمرانی استان ها در حل مسائل کشور