مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-18بين الملل

آمریکا 3 بار مانع از توافق صلح بین روسیه و اوکراین شد


یک روزنامه نگار در مقاله ای فاش کرده که سه تلاش جداگانه برای مذاکره بین روسیه و اوکراین توسط آمریکا متوقف شده است، درحالیکه در آن مذاکرات دو طرف امتیازات معقولی دادند و یکی از آنها (در استانبول) به تحقق یک راه حل صلح بین دو طرف متخاصم نزدیک شده بود.

- یک روزنامه نگار در مقاله ای فاش کرده که سه تلاش جداگانه برای مذاکره بین روسیه و اوکراین توسط آمریکا متوقف شده است، درحالیکه در آن مذاکرات دو طرف امتیازات معقولی دادند و یکی از آنها (در استانبول) به تحقق یک راه حل صلح بین دو طرف متخاصم نزدیک شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این را تد اسنایدر روزنامه نگار در مقاله ای برای سایت The American Conservative فاش کرد.

وی در این مقاله به سه تلاش جداگانه برای مذاکره بین روسیه و اوکراین اشاره کرد که در آن دو طرف امتیازات معقولی دادند و حتی یکی از این مذاکرات (در استانبول) به امضای یک راه حل صلح بین دو طرف متخاصم نزدیک شده بود؛ اما آمریکا این سه مذاکرات را متوقف کرد.

مذاکرات اول: بلاروس در 25 فوریه 2022، یک روز پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین، تمایل خود را برای کنار گذاشتن درخواست کشورش جهت عضویت در ناتو ابراز کرد و همچنین اعلام کرد که از مذاکره درباره بی طرفی و تضمین های امنیتی با مسکو ترسی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 3 بار مانع از توافق صلح بین روسیه و اوکراین شد

آمریکا 3 بار مانع از توافق صلح بین روسیه و اوکراین شد