مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-20اجتماعي

احداث 22 مدرسه از مصوبات «سفر رییس جمهور به جنوب غرب تهران» تا مهر


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از ساخت 22 مدرسه بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور به جنوب غرب استان تهران، تا مهر 1402 خبر داد.

- عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در خصوص آخرین وضعیت ساخت فضاهای آموزشی در جنوب استان تهران، اظهار کرد: در ادامه سفرهای استانی رییس جمهور کشورمان در آذر و دی سال 1401 شاهد حضور ایشان در شهرستان های حاشیه ای استان تهران بودیم.

وی افزود: رییس جمهور از 5 شهرستان پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان و چهاردانگه بازدید داشت که بنا بر نیاز منطقه به فضاهای آموزشی نوساز، دستوراتی صادر کرد تا هرچه سریع تر مدارس مورد نیاز در این شهرستان ها تأمین شود.

زارع با بیان اینکه با دریافت دستور رییس جمهور، مقدمات ساخت فضاهای آموزشی در جنوب غرب استان تهران آغاز شد، خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل و موضوعی که در بین شهرستان های اشاره شده وجود داشت، مربوط به بهارستان بود که دستور ساخت 10 مدرسه 15 کلاسه صادر و مقدمات کار سریعا فراهم شد.

وی ادامه داد: مهندسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران مأموریت یافتند که سریعاً نسبت به جانمایی، طراحی و ساخت 10 فضای آموزشی در شهرستان بهارستان اقدام و همزمان در سایر شهرستان های استان تهران نیز بنا بر نیاز و مصوبات سفرهای رییس جمهور، اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 22 مدرسه از مصوبات «سفر رییس جمهور به جنوب غرب تهران» تا مهر

احداث 22 مدرسه از مصوبات «سفر رییس جمهور به جنوب غرب تهران» تا مهر