مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-20سياسي

دستور رییسی: وام اربعین ، قرض الحسنه شد


رییسی برگزاری جلسات برای همکاری، همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرایی بدنبال تحقق اثرات .

- رییسی برگزاری جلسات برای همکاری، همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرایی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.

رییس جمهور در جلسه امروز هیات دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائران پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد وبا اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به افت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق رشد اقتصادی را مهمترین تکلیف مسئولان دولتی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی: وام اربعین ، قرض الحسنه شد

دستور رییسی: وام اربعین ، قرض الحسنه شد