مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15سياسي

الزام هوشیاری دستگاه ها برای ممانعت از ورود اتباع غیرمجاز


رییس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.

- رییس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز و تسلیت به خانواده دو شهید والامقام این حادثه، برای مجروحین این حادثه آرزوی صحت و سلامتی نمود.

وی اظهار داشت: عوامل استکبار و عناصر خبیثی که ریشه های باقیمانده داعش هستند، با این حادثه تروریستی، صفحه ننگین دیگری بر کتاب ظلم و جنایت و آدم کشی خود افزودند.

رییس دیوان عالی کشور حوادث تروریستی را محصول تلاش های رژیم غاصب صهیونیستی و برنامه های استکبار دانست و گفت: جنایتکاران، شیاطین و فرعون صفتان با تلبس باطل به حق که مصداق بارز آن جریان سلفی و داعش است با تمسک به آیات قرآن و احکام شرع مقدس اسلام عده ای از جوانان تهی مغز را فریب می دهند و حوادثی که در لبنان و سوریه به وقوع پیوست محصول تلاش ها و برنامه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام هوشیاری دستگاه ها برای ممانعت از ورود اتباع غیرمجاز

الزام هوشیاری دستگاه ها برای ممانعت از ورود اتباع غیرمجاز