مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-01بين الملل

نظر ژنرال استرالیایی درباره دیوار دفاعی مستحکم روسیه


یک ژنرال بازنشسته استرالیایی خطوط دفاعی روسیه در اوکراین را بسیار پیچیده تر و مرگبارتر از آن چیزی که هر ارتشی در 80 سال گذشته دیده، توصیف کرده است.

- یک ژنرال بازنشسته استرالیایی خطوط دفاعی روسیه در اوکراین را بسیار پیچیده تر و مرگبارتر از آن چیزی که هر ارتشی در 80 سال گذشته دیده، توصیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، میک رایان ژنرال بازنشسته استرالیایی همچنین خطوط دفاعی که روسیه در داخل اوکراین ساخته را بسیار پیچیده تر و مرگبارتر از آن چیزی دانسته که هر ارتشی در 80 سال گذشته با آن روبرو بوده و تجربه کرده است.

وی به مجله اکونومیست گفت که شکستن این سیستم های دفاعی به بهترین مهارت های عملیاتی تسلیحات ترکیبی نیاز دارد.

اوکراین ضد حمله خود را در ژوئن سال جاری میلادی و پس از تاخیری بلندمدت آغاز کرد و هدفش باز پس گیری مناطق تحت کنترل نیروهای روسی در شرق و جنوب بود اما دستاورد شگرفی برایش در پی نداشت.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین گفته که این اقدامات و تلاش ها به واسطه دفاع قوی که روس ها از خود نشان دادند تحت تاثیر قرار گرفته است.

تصاویر ماهواره ای از وقتی که اوکراین برای آغاز این ضد حمله آماده می شد نشان می دهد که روسیه 600 مایل خط مقدم خود را با مین، سنگر، موانع موسوم به دندان اژدها و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر ژنرال استرالیایی درباره دیوار دفاعی مستحکم روسیه

نظر ژنرال استرالیایی درباره دیوار دفاعی مستحکم روسیه