مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-20حوادث

وضعیت بحرانی 12 پاساژ تهران از نظر ایمنی/بررسی حریق پاساژ قیصر در شورای شهر


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره حریق پاساژ قیصر، گفت: 12 پاساژ در پایتخت وضعیت بحرانی دارند.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره حریق پاساژ قیصر، گفت: 12 پاساژ در پایتخت وضعیت بحرانی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت ایمنی بازار تهران پرداخت و با اشاره به حریق اخیر در بازار بزرگ تهران گفت: در ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه گذشته در پاساژ قیصر با کاربری وسایل و لوازم آرایشی بهداشتی و خرازی حریقی رخ داد و این در حالی بود که در پاساژ پنج برابر بیشتر از حد استاندارد دپو شده بود و اما نیروهای ما ظرف پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه کسبه و افرادی که حریق را گزارش کردند از آنجایی که سعی داشتند خودشان حریق را خاموش کنند.

بر همین اساس حدود 20 دقیقه حریق را دیرتر به آتش نشانی اعلام کردند، اظهار کرد: اما با توجه به نوع گزارش 150 نیرو از 13 ایستگاه به محل حادثه اعزام کردیم تا از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دسترسی به زیرزمین ها در بازار تهران سخت و پیچیده است، گفت: ما درگیری های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی 12 پاساژ تهران از نظر ایمنی/بررسی حریق پاساژ قیصر در شورای شهر

وضعیت بحرانی 12 پاساژ تهران از نظر ایمنی/بررسی حریق پاساژ قیصر در شورای شهر