مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-12سياسي

شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین سبک زندگی مردم را تغییر دادند


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: شرکت های پیش فروش خودرو با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان سبک زندگی مردم در استان قزوین را تغییر دادند.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان و استان قزوین اظهار کرد: سال ها کلاهبرداری شرکت های پیش فروش خودرو را به مسئولین امر تذکر دادیم اما متأسفانه برخورد قاطعی صورت نگرفت.

وی افزود: در این میان و در بستر یکسری رانت خواری ها و ویژه خواری ها اتفاقاتی افتاد که مردم استان قزوین متضرر شدند و امروز شاهد آسیب دیدن بخش زیادی از مردم در این استان هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه این موضوع در سطح ملی بین 5 استان گسترده شده و گستردگی این موضوع باعث شده بیش از 50 هزار نفر درگیر موضوع شوند.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و امنیتی باید به صورت اولویت دار برای پرداخت دیون مردم تلاش کنند، تاکید کرد: اولویت باید تسریع در پرداخت مطالبات مردم و شناسایی منابع مالی این شرکت باشد.

محمدبیگی تاکید کرد: این پدیده با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان منجر به تغییر سبک زندگی مردم در برخی شهرستان های استان قزوین شد به طوری که خیلی ها دارایی خود را فروخته و وارد این بازار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین سبک زندگی مردم را تغییر دادند

شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین سبک زندگی مردم را تغییر دادند