مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-17سياسي

نصب مخازن زباله های هوشمند در سطح اردبیل/بالیقلوچای بهسازی می شود


مخازن زباله های هوشمند برای تفکیک زباله از مبدا در سطح شهر اردبیل نصب خواهد شد.

- میر محمد سید هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با وضعیت ساماندهی پسماند زباله در سطح شهر اظهار کرد: موضوع پسماند و طرح تفکیک زباله شهری در مبدا و مقصد از جمله طرح های مهم و مورد مطالبه مردمی در اردبیل بوده که این طرح اهتمام جدی شورا و شهرداری را برای برطرف کردن می طلبد.

وی با بیان اینکه تفکیک از مبدا، بهره گیری از ماشین آلات به روز و نوین در حوزه پسماند که تمام زباله ها امحا خواهد شد، افزود: در این فرآیند هیچ دفنی نخواهد بود و به گفته سرمایه گذار حتی شیرآبه حاصل از زباله نیز مطابق با قواعد و ساختار محیط زیست خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به وجود برخی نواقص ها در طرح ارائه شده توسط شرکت مذکور و پیشنهاد برخی راهکارها گفت: نصب مخازن زباله های هوشمند در سطح شهر را برای تفکیک از مبدا می تواند از جمله این راهکارها باشد.

سیدهاشمی همچنین با اشاره به بررسی طرح بهسازی و زیباسازی رودخانه بالیقلوچای گفت: بدون پیوست زیست محیطی، پیوست اقتصادی و پیوست گردشگری اجازه عقد قرارداد برای ساماندهی رودخانه بالیقلوچای را نخواهیم داد و شهرداری برای اجرای این طرح موظف به ارائه این پیوست ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب مخازن زباله های هوشمند در سطح اردبیل/بالیقلوچای بهسازی می شود

نصب مخازن زباله های هوشمند در سطح اردبیل/بالیقلوچای بهسازی می شود