مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-20اجتماعي

75 درصد جمعیت تیران و کرون بیمه تأمین اجتماعی هستند


رییس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون گفت: 75 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات و بیمه سازمان تأمین اجتماعی هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون گفت: 75 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات و بیمه سازمان تأمین اجتماعی هستند.

منصور عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 17 هزار نفر از مردم تیران و کرون بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی هستند که بیش از 26 هزار نفر به تبع آنان از خدمات بیمه ای این سازمان استفاده می کنند.

وی شمار مستمری بگیران تأمین اجتماعی در این شهرستان را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود: هفت هزار نفر به عنوان تحت پوشش این افراد ماهانه مستمری بازنشستگی می گیرند.

رییس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون، ادامه داد: مستمری بگیران و افراد از کار افتاده و مشمول بیمه بیکاری ماهانه 338 میلیارد ریال از این نهاد حقوق دریافت می کنند.

به گفته وی، مقداری از مبلغ پرداختی 13 میلیارد ریال به افراد مشمول بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و کمک ازدواج هزینه های اروتز و پروتز پرداخت شده و مابقی مربوط به بازنشستگی است.

عزیزی یادآورشد: هزینه های پرداختی مشمول بیمه بیماری، غرامت و هزینه های جانبی به عنوان تعهدات کوتاه مدت مطرح بوده و مستمری بازنشستگی به عنوان تعهدات بلند مدت تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد جمعیت تیران و کرون بیمه تأمین اجتماعی هستند

75 درصد جمعیت تیران و کرون بیمه تأمین اجتماعی هستند