مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-27سياسي

لزوم پرداخت حق و حقوق مسافران پرواز پرحاشیه تهران به گرگان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی تأخیر در پرواز خطوط هوایی کیش ایر از مبدأ تهران به گرگان و سرگردانی مسافران، دستور پرداخت حق و حقوق آنان را صادر کرد.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی تأخیر در پرواز خطوط هوایی کیش ایر از مبدأ تهران به گرگان و سرگردانی مسافران، دستور پرداخت حق و حقوق آنان را صادر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، صبح امروز پنج شنبه 5 مردادماه 1402 در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف حق و حقوق مسافران پرواز از مبدأ فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد گرگان که به دلیل تأخیر در پرواز روز گذشته دچار سرگردانی شده بودند، اظهار کرد: پرواز ساعت 9 و 54 دقیقه صبح روز چهارشنبه 4 مردادماه 1402 خطوط هوایی کیش ایر از مبدأ تهران به فرودگاه بین المللی شهدای گرگان دچار نقص فنی گردید و به تأخیر افتاد.

سیدعلی مهاجر که خود مسافر این پرواز بود، ادامه داد: در جهت جبران حق و حقوق مسافران دستور ویژه ای به علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان جهت بررسی موضوع و رعایت شئونات مسافرین و برخورد با متخلفین صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه با پیگیری های ویژه، کلیه مسافرین به بخش CIP فرودگاه مهرآباد تهران منتقل شدند، افزود: مقرر شده است هزینه خسارت تأخیر این پرواز پر حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت حق و حقوق مسافران پرواز پرحاشیه تهران به گرگان

لزوم پرداخت حق و حقوق مسافران پرواز پرحاشیه تهران به گرگان