مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-13سياسي

رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برمبنای شاخص های جدید


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی گفت: رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی در سال 1402 بر مبنای شاخص برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی انجام خواهد شد.

- دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شاخص های برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی تغییرات کوچکی داشته است که در برخی از این شاخص ها تغییراتی مبنی بر قابلیت اجرایی و ایجاد ساختار در دانشگاه های علوم پزشکی و عملیاتی شدن آنها و ارتقاء بهره وری ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی و همپوشانی شاخص های آن با رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی در سال 1402 بر مبنای شاخص برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی خواهد بود.

حسن زاده افزود: در حال حاضر مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی (نصر) که مجری رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی است در حال کار بر روی شاخص های برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی هستند تا شاخص ها را در رتبه بندی لحاظ کنند.

نائب رییس شورای کشوری عدالت ، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی 10 کارگروه داریم که به ترتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برمبنای شاخص های جدید

رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برمبنای شاخص های جدید