مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-10اقتصادي

سراب کرند غرب زیباسازی می شود


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه از جذب حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها و زیباسازی سراب کرند غرب خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه از جذب حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها و زیباسازی سراب کرند غرب خبر داد.

محمدامین حسینی در گفت و گو با ایسنا، از سراب کرندغرب به عنوان یکی از جاذبه های مهم و زیبای شهرستان دالاهو نام برد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این جاذبه گردشگری، در اوایل دهه 90 برخی اقدامات زیرساختی در آن اجرا شد، اما متاسفانه طی هشت سال گذشته رها شده بود.

وی افزود: به دلیل رها شدن این مجموعه، زیرساخت هایی که در آن احداث شده بود، کم کم تخریب شد و تاسیسات برقی آن به سرقت رفت، بنابراین از سال گذشته برنامه احیاء و ساماندهی این مجموعه را در دستورکار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته بخشی از تجهیزات، ابنیه و زیرساخت های این مجموعه را بازسازی کردیم و اخیرا هم حدود یک میلیارد تومان دیگر برای آن اعتبار گرفته ایم.

وی یادآورشد: با اعتبارات جدیدی که گرفته ایم، برنامه محوطه سازی، فضای سبز، برق رسانی، آبرسانی و تکمیل تجهیزات آن را اجرایی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب کرند غرب زیباسازی می شود

سراب کرند غرب زیباسازی می شود