مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 23:302023-07-24سياسي

زیرساخت های گردشگری دشتستان تقویت شود/ لزوم بازسازی اماکن تاریخی


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان گفت: بازسازی اماکن تاریخی در دشتستان یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مسائل شهرستان در سطح ملی اظهار داشت: به همراه فرماندار شهرستان دشتستان و تعدادی از سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی به وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و دیدار وزیر این دستگاه رفتیم.

وی اضافه کرد: بازسازی کاروانسرای مشیر الملک برازجان و سایر آثار باستانی، راه اندازی بازارچه، توسعه زیرساخت های گردشگری و حمایت از صنایع دستی دشتستان از جمله محورهای جلسه با آقای ضرغامی بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به وزیر میراث فرهنگی گفتم که برخی قول های ایشان در سفر اسفندماه گذشته اجرا نشده است و ایشان در جلسه با برخی مدیران تماس گرفت و دستوراتی داد.

وی در ادامه با اشاره به رایزنی با وزیر اقتصاد پیرامون تسریع در پرداخت تسهیلات خرید خرما افزود: با وزیر اقتصاد در مورد تخصیص وام به فعالان حوزه خرما تماس گرفتم و تاکید کردم که در پرداخت وام ها تسریع شود.

توسعه زیرساخت های دشتستان رضایی گفت: همچنین به همراه فرماندار، رییس دانشگاه خلیج فارس و دو تن از مدیران شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری دشتستان تقویت شود/ لزوم بازسازی اماکن تاریخی

زیرساخت های گردشگری دشتستان تقویت شود/ لزوم بازسازی اماکن تاریخی