مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-07اقتصادي

درخواست تعطیلی 20 کارگاه ساختمانی غیرایمن در مازندران


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تقاضای تعطیلی بیش از 20 کارگاه ساختمانی غیرایمن به دلیل شرایط پرخطر در استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه نوری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت صیانت از منابع انسانی و نیروی کار کشور برنامه ملی پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی کارگاه های ساختمانی در رأس برنامه های سال جاری این اداره کل بوده و همگام با سراسر کشور با جدیت در استان پیگیری می شود.

وی بیان کرد: بیش از نیمی از آسیب های شغلی مربوط به حوزه ساخت وساز بوده و این موضوع مبین ضرورت نظارت دقیق و برخورد قانونی و بدون اغماض با کارفرمایان متخلف است.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه براساس نص صریح قانون مسئولیت تأمین و حفظ ایمنی کارگاه بر عهده کارفرمای آن کارگاه است، افزود: تمام کارفرمایان، پیمانکاران، مهندسین ناظر و مجری و دست اندرکاران حوزه ساختمان مکلف به رعایت مقررات و آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار هستند.

نوری تصریح کرد: بازرسان کار استان با افزایش 50 درصدی تعداد بازرسی ها از حوزه ساختمان در چهار ماهه امسال بیش از 1000 مورد بازدید از کارگاه های ساختمانی انجام داده و تقاضای تعطیلی بیش از 20 کارگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تعطیلی 20 کارگاه ساختمانی غیرایمن در مازندران

درخواست تعطیلی 20 کارگاه ساختمانی غیرایمن در مازندران