مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-24سياسي

استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین قزوین به بهره برداری رسید


پروژه استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین استان قزوین با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پروژه استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین استان قزوین عصر امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده بسیج سازندگی سپاه استان و برخی از مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

سردار رفیعی آتانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: استخر ذخیره آب روستای دیکین که به همت بسیج سازندگی استان و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده، بیش از 150 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: این پروژه جزو بزرگترین طرح های جهاد سازندگی می باشد که با همکاری و مشارکت مردم به بهره برداری رسیده است تا مردم منطقه از نعمت آب برخوردار شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در روند اجرا این پروژه بیش از 130 هزار متر مکعب خاکبرداری و حدود 60 هزار هکتار خاکریزی انجام شد و 40 درصد کمتر از هزینه کارشناسان و یک چهارم زودتر از زمان معین شده به بهره داری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین قزوین به بهره برداری رسید

استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین قزوین به بهره برداری رسید