مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-08سياسي

کمک 120 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به ایتام و نیازمندان


120 میلیارد ریال طی یک سال گذشته از طریق این نهاد به ایتام و نیازمندان استان ایلام کمک شده است.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 120 میلیارد ریال طی یک سال گذشته از طریق این نهاد به ایتام و نیازمندان استان کمک شده است.

  وی افزود: علاوه بر خدمت رسانی به نیازمندان در سرفصل های مختلف و متفاوت، شناسایی جامعه خیران و نیکوکاران و مشارکت دادن آنان در دستگیری از نیازمندان جزو اصلی ترین رسالت های این نهاد و جامعه خبری و رسانه ای استان از همراهان این نهاد در این مسیر است.

  مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: هم اکنون حدود 23 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند این استان حمایت می کنند و امسال تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال به خانواده های یتیم و نیازمند استان کمک کرده اند.

  وی با اشاره به خدمات حمایتی متنوع کمیته امداد به نیازمندان گفت: در بخشی از این کمک ها، از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار قلم کالای ضروری خانوادگی و بیش از یک هزار و 350 سری جهیزیه به طور رایگان در اختیار خانواده های نیازمند استان ایلام قرار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بخش مهمی از کمک های مردمی به کمیته امداد در قالب صدقات و وجوهات نقدی و یا کالایی است که تمامی این کمک ها در سرفصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 120 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به ایتام و نیازمندان

کمک 120 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به ایتام و نیازمندان