مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 06:352023-08-07اقتصادي

توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا درآمل


نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران، از راه اندازی دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل با توجه به قابلیت های بالای تولیدی، - ایسنا/مازندران نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران، از راه اندازی دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل با توجه به قابلیت های بالای تولیدی، صنعتی، اقتصادی وکشاورزی دراین شهرستان خبر داد.

عباس میرزا قاضی در جریان بازدید از ظرفیت های تولیدی و کشاورزی شهرستان آمل در گفت وگو با خبرنگارایسنا گفت: در بازدیدهای میدانی که ازقابلیت های بالای تولیدی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان آمل انجام شد، تولیدات این شهرستان شرایط ممتازی برای حضور دربازار خارجی حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه دارد.

وی افزود: نکته مهم تر مزیت های بالای صنعتی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان آمل است که با پشتیبانی که فرماندارشهرستان و حمایتی که ازاین بخش ها خواهد کرد، بتوانیم هرچه سریعتر این ظرفیت ها را به مرحله صادرات وحضور در بازارهای منطقه ای برسانیم.

نماینده رسمی شورای تجاری اورآسیا درایران با اشاره به اینکه وجود انبوه تولیدات بخش کشاورزی ازجمله گل وگیاهان زینتی وآپارتمانی وشاخه بریده به عنوان ظرفیت مهم صادراتی شهرستان آمل محسوب می شود، تصریح کرد: بازارگل وحجم وسیع آن دربازار روسیه وکشورهای حاشیه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا درآمل

توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا درآمل