مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-13سياسي

تولید و پخش مستند«روضه خانگی» از شبکه یک سیما


ییس حوزه هنری استان زنجان به تولید مستند روضه خانگی فاطمیه شهرستان سلطانیه در دهه اول محرم و پخش آن از شبکه یک اشاره کرد و گفت: این مستند روایت یک روضه خانگی در منزل خانواده شهدا است که هر ساله در ایام محرم با برگزاری روضه خانگی پذیرای عزاداران سید و سالار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر نعمتی، رییس حوزه هنری استان زنجان؛ در بازدید از خبرگزاری فارس به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار به تولید مستند روضه خانگی فاطمیه شهرستان سلطانیه در دهه اول محرم و پخش آن از شبکه یک اشاره کرد و اظهار داشت: این مستند روایت یک روضه خانگی در منزل خانواده شهدا است که هر ساله در ایام محرم با برگزاری روضه خانگی پذیرای عزاداران سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است که وجهه زیست بومی دارند.

رییس حوزه هنری استان زنجان افزود: مستند روضه خانگی فاطمیه شهرستان سلطانیه به کارگردانی میثم سیفی و حسن مهرآذر از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان و مربوط به عزاداری بانوان فاطمیه شهرستان سلطانیه است.

وی در تشریح برنامه های اجرا شده حوزه هنری در ایام محرم به گردآوری خرده روایت های حسینیه اعظم و یوم العباس زنجان به عنوان یکی از برنامه های ملی و شاخص این نهاد فرهنگی در این ایام اشاره کرد و گفت: جمع آوری خرده روایت های حسینیه اعظم و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش مستند«روضه خانگی» از شبکه یک سیما

تولید و پخش مستند«روضه خانگی» از شبکه یک سیما