مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-06ورزشي

کولاک میرابیان با کسب سه طلای مسابقات جهانی شیرجه مستر


قائم میرابیان در رقابت های جهانی شیرجه رده سنی بزرگسالان موفق به کسب سه مدال طلا در رشته های تخته یک متر، سه متر و سکو دز رده سنی 40تا 44 سال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های جهانی ورزش های آبی بزرگسالان 11 الی 20 مرداد 1402 (دوم الی 11 Agu) در شهر کیوشو ژاپن در حال پیگیری است.

قائم میرابیان یکی از شیرجه روهای ارزنده و مربیان خوش نام شیرجه ایران که در رده سنی 40-44 سال مسابقات جهانی شیرجه بزرگسالان شرکت کرده بود، ابتدا در تخته سه متر با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت.

میرابیان در روز نخست این مسابقات موفق شد در رشته تخته سه متر رده سنی 40-44 سال برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران مدال طلا کسب کند.

میرابیان در میان 14 شرکت کننده در ماده تخته سه متر با کسب 401 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و به ترتیب شیرجه روهایی از کشور آلمان و کانادا دوم و سوم شدند.

در ادامه میرابیان بار دیگر خوش درخشید و در تخته یک متر نیز موفق شد طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

این شیرجه روی آماده ایران در میان 14 شرکت کننده این ماده با کسب 343٫40 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و دومین مدال طلای خود را بر گردن آویخت.

اما این پایان درخشش میرابیان نبود و این شیرجه روی ایران در رقابت های سکو مسابقات جهانی شیرجه رده سنی بزرگسالان با پیشی گرفتن از رقیبان خود، سومین مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک میرابیان با کسب سه طلای مسابقات جهانی شیرجه مستر

کولاک میرابیان با کسب سه طلای مسابقات جهانی شیرجه مستر