مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-04سياسي

امام جمعه کرمانشاه: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رسالت خبرنگاران در تبیین رخدادهای کشور، گفت: کار خبرنگاران خیلی اهمیت دارد و بسیار حساس است، زیرا نقش بالایی در تنویر افکار عمومی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در نماز عبادی سیاسی این جمعه جمعه با مهم دانستن تقوا در زندگی انسان، اظهار کرد: تقوا همان حقوق بشر است که از آن به عنوان حقوق بشر اسلامی یاد می شود.

وی با مهم دانستن کرامت انسانی، افزود: فقط خداوند متعال که خالق انسان است می تواند در مورد حقوق بشر سخنی بگوید، لذا آمریکا و استکبار که از حربه حقوق بشر به عنوان ابزاری برای نابودی ملت ها استفاده می کنند، حق هیچ اظهارنظری در این خصوص ندارند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: حقوق بشر اسلامی یعنی همین تقوای الهی، لذا حقوق ما همان آزادی، استقلال و کرامت انسانی است، بنابراین حقوق بشر را فقط خداوند تعیین می کند.

وی تصریح کرد: حقوق بشر نه آن است که آمریکا و استکبار می گویند و با بمب و موشک ملت ها را به نابودی می کشانند، بنابراین دولتی که در یک روز قریب دویست هزار نفر را به کام مرگ بکشاند، نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.

آیت الله علما به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: 15 مرداد سالروز انفجار اتمی آمریکا در کشور ژاپن است که هزاران انسان بیگناه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند

امام جمعه کرمانشاه: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند