مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-07سياسي

غضنفرآبادی، نماینده مجلس: دامنه ضابطین براساس لایحه حجاب افزایش پیدا کرده است


موسی غضنفرآبادی ​رییس کمیسیون قضایی گفت: برخی انتقاد می کنند که لایحه عفاف و حجاب دست ضابطین را می بندد، در حالیکه این طور نیست.

دامنه ضابطین براساس این لایحه افزایش پیدا کرده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامه نیوز نوشت: از امروز قرار است رسیدگی به جزییات لایحه عفاف حجاب در دستورکار صحن علنی مجلس قرار بگیرد اما این لایحه از دو جریان اصلاح طلبی و اپوزیسیون و جریان سوپرانقلابی مورد نقد است.

موسی غضنفرآبادی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: از زمان تصویب کلیات لایحه عفاف و حجاب مطالب انتقادی درباره آن مطرح شد، البته برخی این مطالب را از سر دلسوزی مطرح می کردند و می گفتند مثلا این لایحه پیوست فرهنگی ندارد اما گروهی نیز صریحا با تصویب آن مخالف بودند.

وی افزود: برخی پشت نقدهای قشر انقلابی و سوپر انقلابی به لایحه عفاف و حجاب پنهان می شدند تا این لایحه به سرانجام نرسد.

این موضوع خیلی برای ما شفاف و روشن بود که عده ای با طرح نقد می خواستند کمک کنند تا این لایحه محکم و قوی باشد اما در عین حال گروهی سعی داشتند از این نقدها استفاده کنند تا لایحه به سرانجام نرسد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یادآور شد: از زمان تحویل لایحه به مجلس تا کنون، نظرات کارشناسان و افراد صاحب نظر در حوزه فرهنگی و حقوقی طی این مدت اخذ و جمع بندی شد و امروز می توان گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غضنفرآبادی، نماینده مجلس: دامنه ضابطین براساس لایحه حجاب افزایش پیدا کرده است

غضنفرآبادی، نماینده مجلس: دامنه ضابطین براساس لایحه حجاب افزایش پیدا کرده است