مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-08سياسي

کتابخانه سیار در روستاهای سمنان راه اندازی شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بر لزوم راه اندازی حداقل یک کتابخانه سیار در روستاها و مناطق فاقد کتابخانه در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در دیدار با مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان به ارائه گزارشی از تعداد کتابخانه ها و نیروهای شاغل در استان و برنامه های فرهنگی و آموزشی اجراشده در کتابخانه ها اشاره و اظهار کرد: امروز کتابخانه های عمومی شبکه مویرگی فرهنگی در سراسر کشور هستند که به تمام اقشار فارغ از هر محدودیت سنی، قومی و سیاسی خدمات ارائه می دهند و بعد از مساجد و مدارس، بیشترین ضریب نفوذ در جامعه مربوط به کتابخانه های عمومی است.

وی تصریح کرد: کتابخانه ها در نگاه جدیدی که در دنیا فراگیر شده، دیگر صرفاً محلی برای امانت کتاب نیستند و یک مرکز خدمت رسانی فرهنگی به حساب می آیند.

در حال حاضر در کتابخانه های استان بیش از 20 خدمت فرهنگی قابل ارائه است که این خدمات در برخی از کتابخانه های خاص به عدد 40 هم می رسد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن اشاره به برگزاری و استقبال خوب مردم استان از دوازدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی، همچنین لزوم راه اندازی حداقل یک کتابخانه سیار در روستاها و مناطق فاقد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه سیار در روستاهای سمنان راه اندازی شود

کتابخانه سیار در روستاهای سمنان راه اندازی شود