مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-01سياسي

استراتژی جدید اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو


سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه صبح نو، سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می شود.

البته این سناریو پس از التهابات اجتماعی سال گذشته، شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است و انتخاب آذر منصوری به عنوان ریاست جبهه اصلاحات عملا خط دهی آنان را در این حوزه به خوبی آشکار کرده است.

با این وجود طیفی از آنان که نمی خواهند عرصه را به طور یکجا به رقیب اصولگرای خود واگذار کنند با مدل متفاوتی برای فعالیت پررنگ تر این جریان عمل می کنند.

سلب حضوری که بخش عمده ای از آن به دلیل حمایت بی حد و حصر از روحانی عملا موجب شده است تا سرمایه اجتماعی آنان با ریزش شدیدی مواجه شود.

طیف اصلاحات با برنامه ریزی مشخصی در تلاش هستند از همه پتانسیل خود برای انتخابات پیش رو استفاده کنند.

موضوعی که صحبت های اخیر جواد امام را در همین فضا می توان تحلیل کرد و به نظر می رسد این فعال حزبی در کنار تندروی های هم طیفی هایش همچون آذر منصوری در تلاش است از خراب شدن پل های پشت سر اصلاح طلبان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی جدید اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو

استراتژی جدید اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو