مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23اقتصادي

موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور تسهیل شود


فرماندار شهرستان بهار بر تسهیل و تسریع رفع موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور واقع در صالح آباد تأکید کرد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار بر تسهیل و تسریع رفع موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور واقع در صالح آباد تأکید کرد.

مجتبی فیض اللهی یکشنبه یکم مرداد در جلسه بررسی شرایط نهایی برای احداث مجتمع صنفی تریلی سازان غرب کشور واقع در صالح آباد، اظهار کرد: پیگیری و تسهیل احداث این طرح در شهر صالح آباد منجر به رونق گرفتن بیش از پیش صنعت حمل و نقل در استان خواهد شد و با اجرای این طرح شاهد توسعه شهرستان و در نهایت استان به عنوان ورودی غرب کشور در عرصه حمل و نقل و در عین حال اشتغال روزافزون خواهیم بود.

وی افزود: شهر صالح آباد واقع در 25 کیلومتری همدان با قرار گرفتن در مسیر اصلی جاده همدان- اسدآباد، با دارا بودن بیش از 1000دستگاه ماشین سنگین و کارگاه های متعدد یکی از شهرهایی است که در زمینه ساخت کفی و اتاق سازی تریلر فعال بوده و علاوه بر تأمین نیاز استان، تولیدات این کارگاه ها در اقصی نقاط کشور به فروش می رسد و با فعالیت در این حوزه اشتغال بسیار مناسبی برای مردم این شهر و منطقه ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: کارگاه های تریلرسازی شهر تاکنون به صورت پراکنده بودند و پراکندگی کارگاه ها و عدم سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور تسهیل شود

موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور تسهیل شود